Популярні запитання-відповіді (FAQ)

Це перелік запитань, що найчастіше надходять на гарячу лінію щодо роботи з електронним кабiнетом. Цей перелік запитань та відповідей на них постійно актуалізується!


При спробі перевірити чи зберегти документ J1313201 Скарга на рішення комісії ДФС про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної/розрахунку коригуванняв Єдиному реєстрi податкових накладних виникає помилка XSD валідації:

Альтернативний текст

Помилка валідації

Ця помилка виникає через те, що при створенні документу встановлено код органу ДПІ 99 УКРАЇНА 99 ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА

Важливо

При створенні скарги залишайте код ДПІ, який пропонує система.


питання, стосовно декларації - як додавати рядки у розділі «ВІДОМОСТІ ПРО ВЛАСНЕ НЕРУХОМЕ (РУХОМЕ) МАЙНО»?

Таблиці у деклараціях, що можуть містити довільну кількість рядків, при створенні нового документу містять лише одну строку. Додавання нової строки до такої таблиці здійснюється натисненням правої кнопки миші при наведенні курсору на будь-яке поле в уже існуючому рядку такої таблиці. Повинна з’явитись панель інструментів редагування рядків таблиці наступного вигляду:

Альтернативний текст

Використовуйте праву кнопку «миші» для додавання/видалення рядків


Що робити, якщо при підписі звіт не надсилається натомість з’являється колонка наступного змісту: «Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів. Можливо припинено дію Договору про визнання електронної звітності»

Зайти в розділ «Введення звітності», обрати групу звітів F13, створити і надіслати форму F1392001 - «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів», дочекатись квитанції до заяви, що повинна надійти протягом одного робочого дня, і подавати звіти.

Важливо

Платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДФС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 закінчився термін чинності сертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі Введення звітності група звітів J/F13 - Заяви).


после обновления ЕКП не могу зайти в личную часть кабинета с помощью ключей от АЦСК Приватбанк. Ключ считывает, но при клике на кнопку «увійти» пишет что у меня нет права подписи. Разберитесь, пожалуйста!

Ключі, видані АЦСК Приватбанку (файли типу .jks) можуть містити в одному файлі два ключі - ключ посадової особи, та ключ печатки. По замовчуванню часто першим обирається ключ печатки, яким неможливо здійснити вхід в приватну частину електронного кабiнету. Щоб виправити ситуацію, при вході в приватну частину у вікні логіну в полі Оберіть ключ з jks спробуйте обрати другий з випадаючого списку ключ.


из личного кабинета не могу подписать корректировку моего контрагента. Я должна подписать и отправить ее на регистрацию. Функция подписать не активна.

В меню Отримані ПН/РК доступні для перегляду та підпису всі отримані від контрагентів від’ємні коригування податкових накладних, надані Вашими контрагентами, незалежно від програмного забезпечення, яким вони були створені і надіслані до ДФС


яким символом у формі F3050211 заповнювати поля, які не стосуються звітування (рядки місяців до державної реєстрації ФОПа): «тире», пропуском чи інакше?

Поля у рядках декларації, що не стосуються періоду звітування, заповнювати не потрібно,система при перевірці видасть попередження, після натискання кнопки Редагувати цей документ можна підписати і надіслати до ДФС (детальніше в розділі Введення звітності)