Вступ

Електронний кабiнет це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді.

Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.sfs.gov.ua

За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

При виникненні питань з приводу користування електронним кабінетом можна звернутися за телефоном 0800501007 або надіслати листа на поштову адресу infozvit@sfs.gov.ua

Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:

  1. відкрита (загальнодоступна)
  2. приватна (особистий кабінет)

Відкрита частина електронного кабінету

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи . Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:

  1. доступ до інформації з публічних реєстрів:
  • дані про взяття на облік платників;
  • реєстр страхувальників;
  • дані реєстру платників ПДВ;
  • реєстр платників єдиного податку;
  • інформація про РРО;
  • інформація про книги ОРО;
  • дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами
  1. інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар)
  2. перегляд та друк бланків податкової звітності
  3. заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян
  4. контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників

Приватна частина електронного кабiнету

У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:

  1. персоніфікований податковий календар
  2. перегляд облікових даних платника (детальніше в розділі Облікові дані платника)
  3. подання звітності в електронному вигляді до органів ДФС, пенсійного фонду та статистики (детальніше в розділі Введення звітності)
  4. перегляд та друк раніше поданої звітності (детальніше в розділі Перегляд звітності)
  5. перегляд вхідних/вихідних документів (детальніше в розділі Вхідні/вихідні документи)
  6. листування з органами ДФС (детальніше в розділі Листування з ДФС)
  7. подання заяв, запитів для отримання інформації (детальніше в розділі Заяви, запити для отримання інформації)
  8. інформація про стан розрахунків з бюджетом (детальніше в розділі Стан розрахунків з бюджетом)
  9. реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних (детальніше в розділі Реєстрація ПН/РК)
  10. інформація з Єдиного реєстру податкових накладних (детальніше в розділі Єдиний реєстр податкових накладних)
  11. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ (детальніше в розділі Система електронного адміністрування ПДВ)
  12. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального (детальніше в розділі Система електронного адміністрування реалізації пального)

Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», отримують доступ до наступних сервісів електронного кабiнету:

  1. реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних (детальніше в розділі Реєстрація ПН/РК)
  2. інформація з Єдиного реєстру податкових накладних (детальніше в розділі Єдиний реєстр податкових накладних)
  3. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ (детальніше в розділі Система електронного адміністрування ПДВ)

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).

Детальніше про те, як отримати доступ до приватної частини, читайте в розділі Вхід до приватної частини