Нові можливості електронного кабінету

29.12.2018
  • Доопрацьовано режим Заяви, запити для отримання інформації в частині формування витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС:
    • F/J1300203 - Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС
    • F/J1400203 - Витяг з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами
  • Доопрацьовано режим Заяви, запити для отримання інформації в частині отримання витягу з Реєстру страхувальників:
    • F/J1303801 - Форма No 1-ЗРС Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників
    • F/J1403801 - Форма No 1-ДРС Довідка з реєстру страхувальників
    • F1438201 - Форма No 2-ВРС Витяг з Реєстру страхувальників (щодо фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність)
    • F1438301 - Форма No 3-ВРС Витяг з Реєстру страхувальників (щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування)
    • J1438101 - Форма No 1-ВРС Витяг з Реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу)
  • Доопрацьовано режим Заяви, запити для отримання інформації, надано можливість подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні Державної фіскальної служби України:
    • F1314002 - Форма для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби
  • В розділі Показники СМКОР створено новий сервіс для відображення позитивної податкової історії платника податку
  • В розділі Система електронного адміністрування ПДВ доопрацьовано режим відображення інформації платнику про суму перевищення податкових зобов’язань у СЕА ПДВ
  • В розділі Введення звітності реалізовано попереднє заповнення декларації про майновий стан та доходи громадян (форма F0100210) за даними ДФС. Скористатись зазначеним функціоналом можна при створенні звітів за 2018 рік починаючи з 01.01.2019, проставивши відмітку у полі Заповнити на основі даних ДФС. Детальніше в розділі Введення звітності
  • В розділі Введення звітності реалізовано формування запитів на реєстрацію/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (1ДР і 5ДР):
    • F1314601 - Форма No 1ДР ОБЛІКОВА КАРТКА ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ
    • F1314701 - Форма No 5ДР Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків
09.08.2018
  • Доопрацьовано режим Введення звітності - додано опцію попереднього заповнення декларацій за даними ДФС. В поточній версії цей функціонал доступний для автоматичного заповнення декларації з податку на додану вартість (форма J0200120) та додатків 1, 5, 6 до неї. Скористатись зазначеним функціоналом можна при створенні нового документу, проставивши відмітку у полі Заповнити на основі даних ДФС
26.07.2018
20.06.2018
  • Доопрацьовано режим Єдиний реєстр податкових накладних - додано можливість переглянути повну інформацію щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників. За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї розрахунків коригування.
23.03.2018
  • Доопрацьовано перегляд та друк бланків податкової звітності
  • Доопрацьовано перегляд контактних даних центрів обслуговування платників податків
  • Доопрацьовано режим Договір про визнання електронних документів:
  • Оновлено розділ Допомога
  • В режимі Введення звітності: удосконалено алгоритми автозаповнення та контролю наступних документів:
    • Декларація з податку на додану вартість (форма J0200119 та F0200119)
    • Декларація про майновий стан та доходи для громадян (форма F0100202)
    • Податкова накладна в частині заповнення зведених податкових накладних (форма J1201209 та F1201209)
12.03.2018
  • Доопрацьовано перегляд Реєстру операцій, Реєстру сум акцизного податку та Реєстру транзакцій в режимі Система електронного адміністрування реалізації пального
  • Доопрацьовано перегляд та експорт облікових даних платника в режимі Облікові дані платника
  • Доопрацьовано режим Введення звітності:
    • удосконалено інтерфейс створення і контролю правильності заповнення документів
    • реалізовано автоматичне заповнення та крос-перевірки головного документу і додатків до нього
    • реалізовано асинхронний підпис документів кількома посадовими особами
  • Оновлено розділ Допомога, додано розділ Відеоуроки
15.02.2018
29.01.2018
  • Додано можливість авторизації користувачів з типом підпису «Підпис податкових накладних». Детальніше про користувачів, яким дозволено вхід до приватної частині електронного кабінету, читайте в розділі Вхід до приватної частини
18.01.2018
  • В розділі Введення звітності додано форму F0500602 - «Інформація суб’єктiв господарювання, якi провадять посередницьку дiяльнiсть, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомостi (рiєлтерiв), про укладенi за їх посередництвом цивiльно-правовi договори (угоди)»
  • Доопрацьовано перегляд Реєстру операцій та Реєстру транзакцій в режимі Система електронного адміністрування ПДВ
16.01.2018
  • В розділі Реєстрація ПН/РК розширено інформацію про видані податкові накладні - додано ІПН контрагента та номер податкової накладної, внесено зміни до відображення статусу реєстрації ПН/РК - зеленим кольором відмічено статус успішної реєстрації, червоним - зворотнє